Welkom

Welkom op ons vijfde Floridablog. We vinden het leuk om een blog bij te houden van onze vakanties. Zo kan iedereen meegenieten en kunnen we zelf ook op elk moment terug kijken op onze vakanties. Veel leden van het Florida Forum hier, familieleden, vrienden, bekenden. Het is altijd weer heel leuk om jullie reacties te lezen! Zonder google account kan dat ook door " anoniem" aan te vinken. Als je je naam onder je bericht zet weten we alsnog wie de reactie gestuurd heeft en je hoeft dan niet in te loggen.

zondag 29 juli 2012

Dagje shoppen/ zwemmen/vissen

Vandaag een heerlijk relaxdagje. 's Ochtends lekker zwemmen en zonnen en Tess en Rick probeerden nog een vis te vangen maar dat was helaas niet gelukt. Tim had gisteravond wel beet maar toen was mijn camera leeg.
's Middags zijn we richting Gulf Coast shopping center gegaan en vandaar uit naar Coconut point. De twee jongens van de plaatselijke pizzeria vonden het geweldig dat we uit Nederland kwamen....en ze vroegen alles aan Tim over Amsterdam. Nou is Tim niet de beroerste dus die vertelde ze alles over wiet, red light district en het stelen van fietsen.............ik was ook weer even helemaal op de hoogte. Hij bedacht nog dat het wel grappig was om ze mijn 'Bakkerij Van Vessum' pas te geven en te zeggen dat je daarmee in alle coffeeshops van Amsterdam gratis toegang had, maar daar heb ik maar even een stokje voor gestoken.
We hebben ook nog wat gedronken bij Starbucks en wat American Football kleding gepast.
Helaas was ik mijn fototoestel vergeten dus heb ik wat foto's gemaakt met mijn iphone maar die zijn niet al te scherp.


In Saphora werd Jasmijn vakkundig opgemaakt door Elise, Tess en Elise schrokken van de prijzen van VICTORIA'S secret. Tim zag dat Elise haar hart had verloren aan Simba in de Disneywinkel en besloot haar te verrassen en we sloten het shoppen af met een heerlijk etentje bij TGI fridays.
De meiden aten zalm, ik pasta, Jasmijn macaroni met kaas en patat (wat een combi)....Tim en Rick de Jack Daniels spareribs.
Op de terugweg moesten we nog even een Walmart in en toen we thuis kwamen nog heerlijk even zwemmen.
Vanmorgen nog wat foto's gemaakt van de villa en het uitzicht, wat is het hier prachtig.
Ik heb zojuist de eerste was gedraaid want we gaan inpakken en we vertrekken naar de volgende villa. Op naar Orlando  en de actie.





3 opmerkingen: